Σκορδόπιτες (για σουβλάκι)

Η πρόταση γυναίκο-κακά πνεύματα διώχτης του Κώστα για σκορδόψωμο ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά την προόθησα λίγο και κατέληξα σε πίτε για σουβλάκι. Εύκολο, γρήγορο και νόστιμο finger food λοιπόν.

  • Αλέυρι (3 φλ.)
  • Νερό (2 φλ.)
  • Σκόρδο (4 σκ.)
  • Αλάτι (1 κ.σ.)

Σε μια πλαστική λεκάνη, έριξα τα υλικά μου. Ανακάτεψα καλά με τα χέρια. Επειδή η ζύμη μου βγήκε λίγο νερουλή και κολώδης, συμπλήρωσα λίγο αλεύρι μέχρι να μου αρέσει η υφή της. Την έκοψα σε μπαλάκια (αυτά τα υλικά είναι για 4-5 πίτες) και τα άφησα να πάρουν τον αέρα τους. Ένα ένα τα μπαλάκια τα άνοιξα σε πίτες. Εγώ χρησιμοποίησα μόνο τα χέρια μου, αλλά και ο πλάστης δεν είναι κακός… Έβαλα το τηγάνι να κάψει καλά, με ελάχιστο λάδι. Κάθε πίτα ψήθηκε για 4 λεπτά σε κάθε πλευρά. Ενδιάμεσα δεν θέλει άλλο λάδι στο τηγάνι. Μόλις έβγαζα τις πίτες έριχνα λίγο αλατοπίπερο και λίγη ρίγανη από πάνω για την νοστιμάδα.

Η συνταγή για τα σουβλάκια, άλλη φορά. Μέχρι τότε, καλή όρεξη.

Αναρτήθηκε στις Συνοδευτικά. Leave a Comment »

Σχολιάστε

